Wednesday, May 27, 2009

ချစ်သူ ကြင်သူ မြတ်နိုးသူ



သူဧ။်ရှုပ်ပွကောက်ကွေးနေသော
ဆံနွယ်လေးများအား ကျွန်မချစ်သည်။
မှုန်ကုတ်ကုတ်
စူပုတ်ပုတ်မျက်နှာလေးအား ကျွန်မချစ်သည်။
ရှည်လျားသွယ်လျှနေသော ဖြူသွယ်သွယ်
လက်ချောင်းလေးများကို ကျွန်မစွဲလန်းသည်။
နားလည်စိတ်ရှည်စွာ ရှင်းပြတတ်သော
သူူဧ။် စာသင်သံကိုကျွန်မရူးသွပ်သည်။
သူ ထိုသူသည် ......
ကျွန်မဘဝဧ။် အရင်းနှီးဆုံးသော
တစိမ်းတယောက်လည်းဖြစ်သည်။

No comments: